lørdag 6. november 2010

Var visst ikke helt ferdig likevel...ble brått ivrig nå:-)

Som jeg nevnte tidligere, så blir scrapbooking mer og mer morsomt. Søstera mi, Anne(annestidsfordriv) og jeg, var på scrappemesse på Lillestrøm i høst, og du så mye fint det var sjå...og du så mye fint vi fikk med oss hjem...!


Bursdagskort. Fortsatt inspirert etter turen til Lillestrøm...



Svimgermor og svigerfar har 50-års bryllupsdag i høst, og da lager man jo et kort i den anledning også:-)


En ide til oppbevaring av rundpinnene? Jeg fikk en slik strikkepinneholder av mamsen, som hun hadde sydd, og dermed måtte jeg også prøve. Smart, ikke sant? Denne trur jeg blir en liten gave til ei venninne...


Sakseholdere har jeg laget før, men de blir da litt ekstra fine når de sys med Tildastoff! På denne mangler bare å få tak i sakser som passer til stoffet...


Halloweenroser. Godt det finnes så mange anledninger til å pynte opp i stua:-)


Høsten er egentlig en eneste lang bursdagsfeiring i vår familie, og i slutten av oktober var det husets minstemann som ble 8!
Heldigvis liker jeg meg godt på kjøkkenet, og er veldig gla' i å bake kaker, for bursdagsfeiring her i huset, betyr besøk av bortimot hele slekta; 25-30 store og små, samles til brus, kaffe, kaker og skravling - det er trivelig det!


Minstemann sin favoritt, er kokosbollekake...


...mens Oreokake, ble mange andres favoritt!!!

Fler kakebilder følger...har brukt det meste av dagen i dag til å bake, for på mandag har vi en tenåring i huset, og dagen hans feires i morra!

1 kommentar: